Galahad

Galahad

  • Data rejestracji: 12-20-2016
  • Offline

Informacje o Galahad

  • Grupa: Właściciel
  • Razem postów: 16
  • Czas online: 4 Dni, 7 Godzin, 29 Minut, 18 Sekund
  • Tytuł: Właściciel serwera
  • Wiek Nie określono
  • Reputacja: 1 [Szczegóły]
  • Strona: przejdź

Dane kontaktowe

Dodatkowe informacje o Galahad

  • Sex: Undisclosed

Znajomi

Brak

Friends

Lista przyjaciół

W temacie: SM - PSC

Odpowiedzi: 1

02-06-2017, 12:30 PM

Witam, nie ma takiej możliwości, PSC musi być kupione w Polsce.
Pozdrawiam.

W temacie: Retrospekcja (II)

Odpowiedzi: 1

01-17-2017, 01:31 AM

Użytkownik Retrospekcja otrzymał Blokadę pisania na 12h. (czas zmniejsza się tylko i wyłącznie gdy postać jest online)
Dzięki za zgłoszenie.

W temacie: Retrospekcja

Odpowiedzi: 5

01-15-2017, 11:02 PM

(01-12-2017, 01:29 PM)CzarnaMamba napisał(a): Witam! Ledwo zdążyłam wejść na serwer, a tu od razu jakieś bluzgi i wyzwiska na pw oraz czacie.
Ludzie, proszę Was chociaż o odrobinę kultury osobistej!

Poniżej podaję dwa załączniki oraz wnoszę o zbanowanie gracza z nickiem: Retrospekcja
Może to nie są jakieś wielkie wulgaryzmy, ale akurat tylko to udało mi się uchwycić. Sądzę, że wielu graczy mnie poprze.

Pozdrawiam, CzarnaMamba

Witam, nie prawidłowy SS, zgłoszenie odrzucone.
Przypominam iż, to nie jest dział do dyskusji.
Pozdrawiam.

W temacie: Znikająca połowa EQ.

Odpowiedzi: 2

01-09-2017, 07:59 PM

W jaki sposób?

W temacie: BOT

Odpowiedzi: 1

12-27-2016, 10:50 PM

Dziękuję za zgłoszenie, użytkownik został zablokowany.
Pozdrawiam.

Temat: Tabela Kar

Odpowiedzi: 0

12-22-2016, 10:27 PM

§1 TABELA KAR(SERWER)

Do Blokad na okres 3 dni należy:
(nie wielkie przewinienia nagradzane są blokadą czatu)

1. Obraza,wulgaryzmy,prowokacje


Do Blokad na okres 30dni należy:

1. Groźby odnoszące się do życia realnego


Do Blokad na okres stały należy:

1. Świadome wykorzystywanie błędów gry
2. Wykorzystywanie niedozwolonego oprogramowania
3. Podszywanie się pod członka zespołu
4. Niedozwolona nazwa postaci.
5. Utrudnianie konkursów
6. Oszustwa
7. Reklamowanie innych prywatnych serwerów
8. Zamieszczanie treści pornograficznych,rasistowskich
9. Obraza członków zespołu walmor.pl
10. Rozpowszechnianie cudzych danych i wizerunku bez ich zgody

Przed nałożeniem blokady administracja zastrzega sobie prawo do uprzedniego upomnienia, w przypadku nie dostosowania się do zalecenia administracji następuje blokada konta zgodnie z tabelą kar.



§2 TABELA KAR(FORUM)

Poziom ostrzeżeń 20%:

1. Wulgaryzmy
2. Spam
3. Nie stosowanie spoilera.
4. Nieregulaminowa sygnaturę/avatar/tło profilu 
5. Zakładanie tematów w nieodpowiednim dziale


Poziom ostrzeżeń 30%:

1.Plagiat
2.Obraza użytkownika


Stała Blokada, usunięcie konta, usunięcie wszystkich kont z danego adresu IP:

1.Obraza Administracji
2.Nagminny spam
3.Reklama innych serwerów prywatnych,for itp.
4.Multikonto
5.Podszywanie się pod administrację.

Maksymalny procent ostrzeżeń: 100%
Po osiągnięciu 100% ostrzeżeń następuje 14-sto dniowa blokada konta
Istnieje możliwość zdjęcia punktów ostrzeżeń udzielając się na forum np.Tworząc poradniki. Administrator może zamknąć,usunąć temat bądź zablokować użytkownika bez podania przyczyny. Administrator ma prawo usunąć konto w grze użytkownika forum gdy ten nagminnie łamie regulamin.

Przed nałożeniem blokady administracja zastrzega sobie prawo do uprzedniego upomnienia, w przypadku nie dostosowania się do zalecenia administracji następuje blokada konta zgodnie z tabelą kar.

Temat: Regulamin Forum

Odpowiedzi: 0

12-22-2016, 10:26 PM

§1 REGULAMIN FORUM

1.Regulamin forum określa warunki i zasady panujące na forum.walmor.pl

2.Rejestracja na forum.walmor.pl oznacza akceptację regulaminu i znajomość zasad panujących na nim.

3.Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

4.Jeśli Administrator lub Moderator uzna, iż kara powinna być wyższa niż w regulaminie, może ją wymierzyć na własną rękę.

5.Korzystanie z forum jest darmowe i nie wymaga żadnej opłaty.

6.Użytkownik może posiadać wyłącznie 1 konto na forum. W przypadku wspólnego IP należy zgłosić się do administracji w przeciwnym wypadku grozi blokada konta.

7.Użytkownik może zmienić swoje dane (e-mail, hasło itp.) w dowolnym czasie.

8.Użytkownikowi zabrania się używania wulgaryzmów, treści rasistowskich, pornograficznych, dyskryminujących płeć, rasę, narodowość, religię, język.

9.Użytkownik nie może posiadać rasistowskich, wulgarnych, obrażających, pornograficznych, dyskryminujących płeć, rasę, narodowość, religię, język nazw użytkownika. Zabrania się stosowania pseudocenzury.

10. Podczas rejestracji potwierdzasz, że zgadzasz się na wiadomości e-mail od zespołu walmor.pl.

11. Ranga konta VIP zależy od kwoty wydanej w serwisie.

12. Obrażanie i atakowanie słowne innych Użytkowników na forum.walmor.pl jest zakazane. 

13. Tytuł tematu powinien jasno i zwięźle określać jego zawartość.

14. Maksymalny rozmiar sygnatury (wys) 200px

15. Tematy nieaktywne ponad 30 dni będą zamykane przez moderatora i przenoszone do działu Archiwum.

16. Maksymalny rozmiar avataru to 100px x 100px. Maksymalna waga 100kb

17. Nie należy zakładać tematu podobnego do istniejącego wcześniej.

18. Zakazuje się umieszczania w postach, shoutboxie linków do innych serwerów, for itp.

19. ShoutBox to nie support! wszelkie zgłoszenie typu "znalazłem buga" zniknął mi IS które zostaną umieszczone na SB będą ignorowane, posty tego typu traktujemy jako spam i w taki sam sposób nagradzamy.

20. Zabrania się spamowania i Floodowania.

21. Zabrania się wrzucania linków bez skanu antywirusem.

22. Użytkownikowi zakazuje się umieszczania treści niezgodnych z polskim prawem oraz linków do materiałów naruszających prawa autorskie lub majątkowe podmiotów trzecich. Zamieszczanie tego typu treści jest oświadczeniem o posiadaniu praw do publikowanych treści lub zgodę podmiotów trzecich posiadających wszelkie prawa na publikację ich własności.
   
23. Rozpowszechnianie szkodliwego oprogramowanie jest surowe zakazane, grozi permamentną blokadą wszystkich kont użytkownika.

24. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili, o takowych zmianach zostaniecie poinformowani.


§2 Tworzenie wątków, postów.

1.Zabronione jest zamieszczanie treści stojących w sprzeczności z Polskim prawem, zawierające treści pornograficzne, 
obraźliwe, prowokujące, naruszające dobre obyczaje lub odwoływanie się do podziałów rasowych, religijnych etc.

2.Użytkownik ma prawo do umieszczania merytorycznych wpisów oraz załączników w poszczególnych działach forum.

3.Temat wątku musi być całkowicie zrozumiały i oddawać jego tematykę.

4.Należy przestrzegać tematyki działów/wątków

5.W przypadku gdy użytkownik jest autorem przedniego posta, a chce dodać kolejną treść, użytkownik zobowiązany jest do edycji poprzedniego postu 

6.Zamieszczając dane treści, załączniki, użytkownik deklaruje że jest ich autorem lub posiada odpowiednie uprawnienia od ich autorów.

7.Jeżeli użytkownik chce dokonać zmiany w poście po upływie czasu umożliwiającego edycję, proszony jest o zgłoszenie tego poprzez raportowanie danego postu.

8.W przypadkach gdy dział, wątek zawiera dodatkowy regulamin, użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania go.

9.Kolory czcionek: odcienie czerwieni oraz zieleni, są zarezerwowane wyłącznie dla administracji oraz moderatorów forum.


§3 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Każdy Użytkownik gra na własną odpowiedzialność. 

2. Użytkownik zobowiązał się zapoznać z regulaminem i przestrzegać jego postanowień. 

3. W przypadku złamania postanowień regulaminu Użytkownik jest świadomy możliwości usunięcia jego Konta przez Administratora. 
 
4. Cała zawartość forum,strony,gry,treści regulaminów stanowi własność intelektualną twórców i podlega ustawie o prawach autorskich i prawach pokrewnych.

5.Zabrania się przekazywania,umieszczania treści/informacji od osób zbanowanych.

6.Użytkownicy nagminnie niestosujący się do regulaminu oraz zasad prawa panującego na forum, będą trwale usuwani z listy forumowiczów.

7.Administracja forum nie ma obowiązku informowania użytkownika o nałożonych na niego karach etc.

8.Administracja forum, nie ma obowiązku odpowiadania na wysłaną do niego prywatną wiadomość, oraz nie musi udzielać informacji użytkownikowi o swoich działaniach w jego sprawie.

9.Wpisy naruszające przepisy prawa, mogą być kierowane do właściwych służb, w tym organów ścigania.

10.Właściciel, administratorzy i moderatorzy nie biorą odpowiedzialności za jakiekolwiek wpisy użytkowników niezgodne z polskim prawem i etykietą.

11.Atakowanie osób pełniących funkcje na forum grozi permamentną blokadą konta.

12.W każdej sytuacji spornej, nie uwzględnionej w regulaminie, decydujący głos należy do Właściciela forum.

13.Administratorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany, bądź usunięcia wpisów niemerytorycznych, lub łamiących regulamin bez podawania przyczyny.

14.Rejestracja konta jest dowodem na zaakceptowanie Regulaminu.

15.Powyższy Regulamin jest materią rozwojową i może ulegać zmianom w trakcie funkcjonowania forum. Nie zwalnia to użytkownika od jego przestrzegania.

Temat: Regulamin działu "Handel"

Odpowiedzi: 0

12-22-2016, 10:20 PM

Regulamin działu "Handel"


1.W dziale należy stosować się do ściśle określonego wzoru sprzedaży.
2.Nie stosowanie się do wzoru skutkuje usunięciem tematu oraz nałożeniem punktów ostrzeżeń.
3.W przypadku gdy kupujący wygra licytację a sprzedający wycofa się ze sprzedaży,
wówczas na sprzedającego zostaną nałożone punkty ostrzeżeń.(30%)
4.Sprzedający ma możliwość wycofania przedmiotu ze sprzedaży tylko poprzez zgłoszenie tematu moderatorowi.
5.Tytuł tematu powinien zawierać nazwę przedmiotu
6.Odświeżanie tematu jest dozwolone co 5 godzin.



Przykładowy Szablon[Wycena]:




Opis Przedmiotu:

[Obrazek: 7905cbdab3c53.jpg]



Ilość przedmiotów: 1

Temat: Regulamin działu "Handel"

Odpowiedzi: 0

12-22-2016, 10:19 PM

Regulamin działu "Handel"


1.W dziale należy stosować się do ściśle określonego wzoru sprzedaży.
2.Nie stosowanie się do wzoru skutkuje usunięciem tematu oraz nałożeniem punktów ostrzeżeń.
3.W przypadku gdy kupujący wygra licytację a sprzedający wycofa się ze sprzedaży,
wówczas na sprzedającego zostaną nałożone punkty ostrzeżeń.(30%)
4.Sprzedający ma możliwość wycofania przedmiotu ze sprzedaży tylko poprzez zgłoszenie tematu moderatorowi.f
5.Tytuł tematu powinien zawierać nazwę przedmiotu.
6.Odświeżanie tematu jest dozwolone co 5 godzin.

Przykładowy Szablon[Wymienię]:




Oferuję:

[Obrazek: 7905cbdab3c53.jpg]


Oczekuję:


 [Obrazek: 7bcea91655fa3.png]

 Dopłata z mojej strony: NIE

Dopłata z Twojej strony: 25.000.000 lub 100 pereł

Czas trwania ogłoszenia(max 1 miesiąc): 2 tygodnie

Temat: Regulamin działu 'Handel"

Odpowiedzi: 0

12-22-2016, 10:17 PM

Regulamin działu "Handel"


1.W dziale należy stosować się do ściśle określonego wzoru sprzedaży.
2.Nie stosowanie się do wzoru skutkuje usunięciem tematu oraz nałożeniem punktów ostrzeżeń.
3.W przypadku gdy kupujący wygra licytację a sprzedający wycofa się ze sprzedaży,
wówczas na sprzedającego zostaną nałożone punkty ostrzeżeń.(30%)
4.Sprzedający ma możliwość wycofania przedmiotu ze sprzedaży tylko poprzez zgłoszenie tematu moderatorowi.
5.Tytuł tematu powinien zawierać nazwę przedmiotu.
6.Odświeżanie tematu jest dozwolone co 5 godzin.




Przykładowy Szablon [Kupię]:


Opis Przedmiotu:

[Obrazek: ce9a69e5dc377.jpg]


Poszukuję w ilości: 5 sztuk

Moja Cena(za sztukę): 500.000

Czas trwania ogłoszenia(max 1 miesiąc): 2 tygodnie